2008 m. rugpjūčio 26 d., antradienis

Atostogų pabaiga

Oficialiai atostogos baigiasi tik rytoj, bet užtat rytoj jau reikėtų pasiruošti pirmajai darbo dienai. Kai suvoki, kad viskas, kalendorių teks pildyti, nes pamirši kur su kuo ir dėl ko susitarei, darbų sąrašas turi būti sudaromas kasdien vien todėl, kad susidėlioti prioritetus, o vėliau uždėjus varneles ir realiai matytum, kad diena neprabėgo veltui (ir gali save apsidovanoti, je je je).
Ir vis dėlto, po to, kai ryte apsiūdama nedidelį išsiuvinėtą motyvą paprasčiausia siūle užtrukau pusantros valandos, mane apėmė neviltis. Man tikrai pagailo to laiko, juolab, kad jau nuo šiandien galima sakyti, prasidėjo maratonas. Ir sugaišau daugybę laiko (5 valandas) bebandydama perinstaliuoti windowsus - niekaip nepavyko suformatuoti disko, ir turbūt nebepavyks, nes kietasis diskas iškleręs, svarbiausia tame kompiuteryje nesaugoti svarbios informacijos.
Ir žinau, koks bus mano sekantis rankdarbis. Kiek įmanoma elementaresnis.
Radau tokį čia. Jis padės man nesudarinėti kilometro ilgumo darbų sąrašų. Kiek išbandžiau, efektyviausiai veikia 3 darbų sąrašas. Tokių darbų, kuriuos padarai tuojau pat. Tada entiuziazmas išblėsta ne taip greitai.
Bėda tik viena. Mano visos atraižos kažkur pasislėpė. Tiek to, jei jau rytoj, tai rytoj...

Komentarų nėra: