Ir žinoma, vienas iš svarbiausių klausimų ir problemų - laiko valdymas.
Ir štai, aptikau vieną straipsnelį apie "getting things done" čia . Jis kalba apie "zoną".
Trumpai: kiekvienam darbui padaryti reikia 1) laiko 2) susikaupimo tam darbui - t.y. atsidūrimo "zonoje". Jei bandai darbą dirbti nebūdamas "zonoje" tai gali užtrukti dvigubai ilgiau, nei kai jauti tam įkvėpimą.
Taigi, pagrindiniai patarimai:
- Nekovoti su savimi, geriau dirbti tą darbą, kuri nori daryti tuo metu;
- atrasti laiką, kada lengviau atlikti tam tikrus darbus (ryte, vakare, popiet ir t.t.);
- atpažinti ir pašalinti tai, kas blaško dėmesį (pvz., televizorius);
- jei nuolat galvoje sukasi mintys, apie kitus svarbius dalykus ir darbus, užsirašyti. Peržiūrėti sąrašą ir pagalvoti apie tai baigus darbą;
- treniruoti smegenis.
Be abejo, kad mintys būtų aiškios, reikia tinkamai ilsėtis. Aš šito meno dar neišmokau, bet teks...
Šią savaitę menkai parankdarbiavau. Ir turbūt šį mėnesį nelabai turėsiu ką beparodyti.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą